2021/01/02

 "Tinc un pou on hi guardo la sort. I un poblet que duc dins el cor. Dormo amb un àngel que de nit em vetlla el son i quan no hi sigui repartirà la sort entre tothom. Potser sóc el més feliç de tots. Duc pinzells per pintar colors i un cistell amb records tots bons. No hi ha fantasmes a la nit sota els llençols, davall els astres duc un jaç que em dóna confort. Com portar un pullover en tardor"

HORA: Som 21!! 

MÚSICA: cançó Pullover del grup #Pullover

PLAT: Avui àpat complert! 

1r: Foie amb ceps

2n: Sushi

Postres: cireres

FOTO: Persones estimades

Acabo aquí el balanç, despertant al nou any assaborint la preciosa cançó meravellosament cantada per l'amiga @nuriapons i amb lletra i música de #jordirudé, on hi trobo escrita també la meva sort. Agraeixo el camí que compartim amb cada una de les persones que estimo i que sento que m'estimen. Les que m'estimen i estimo des del seu cel infinit. Salut i feliç 2021a totes!

#paresestimats #família #amicsdelcor #compartiminstagram #pullover #resiliència #dormoambunàngel


_Carme Freixa






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada